Kancelárie snov, ktoré si okamžite zamilujete!

Mať v dnešnej dobe firmu, v ktorej sa budú cítiť zamestnanci nielen komfortne, ale v prvom rade šťastne a motivovane splniť svoju prácu na sto percent, môže byť celkom komplikované. Práve pracovné prostredie je to, čo mnohých ľudí akýmsi spôsobom ovplyvňuje podať taký alebo onaký pracovný výkon, a práve preto je viac než dôležité zamerať sa na túto „slabinu“, s ktorou bojuje množstvo firiem.

Lahodná káva priamo vo firme!

Kto z nás by po namáhavom projekte netúžil po lahodnej kávičke, ktorá nám dodá potrebnú energiu na zvyšok dňa? Tak si predstavte, že v kuchynke by bol kvalitný kávovar, ktorý by ulahodil každému zamestnancovi a hneď vedľa relaxačný priestor, kde by ste si mohli spoločne oddýchnuť, otužiť vzťahy na pracovisku či prísť na nové nápady. Znie to lákavo, však? Trebárs v jednej nemenovanej, no úspešnej IT firme, pomohla zmena dodávateľa kávy a príslušenstva ušetriť až niekoľko tisíc eur na prestojoch, a to pomerne úplne jednoducho. Kancelárske priestory boli počas prestávok úplne prázdne a ľudia sa začali stretávať pri šálke výbornej kávy, kde si navzájom vymieňali myšlienky, spolupracovali ako jeden tím a tým pádom boli produktívnejší, keďže nemuseli „kávičkovať“ mimo budovy.

Zaujímajte sa o požiadavky vašich zamestnancov

Už dlhšie máte pocit, že zamestnancom nevyhovuje tá nová klíma, ktorá je až príliš hlučná, no okrem iného i poriadne studená? Uvedomte si, že jedným z najväčších dôvodov absencií nie je ani tak nízky plat, ako si možno myslíte, ale nevyhovujúce pracovné prostredie. Počúvajte to, čo sa vám zamestnanci snažia povedať. Kancelárie Košice, ale i všade inde na svete, by mali mať vhodné osvetlenie, vnútornú klímu, dostatočnú výmenu vzduchu či komfortné sedenie, keďže aj takéto, na prvý pohľad možno drobnosti, vedia výrazným spôsobom ovplyvniť produktivitu na pracovisku. Kancelárie Žilina si taktiež zakladajú na dobrej lokalite, dostupnosti či občianskej vybavenosti, keďže aj toto sú prvky, ktoré sú predpokladom zdravšieho pracovného prostredia.